Inte så bra

Trodde jag mådde bra tidigare men nu har huvudet börja göra ont
och halsen är inte heller riktigt ok men inget som stör, ska då jobba
i morgon om nu huvudvärken går över men det gör den säkert.

Min syster tipsade om en massa radiokanaler på www.minradio.se
bara musik har inte hört dom prata nåt.
Lyssnar just nu på schlager kanalen, Främling är det som kommer
ut ur mina högtalare just nu det fanns jätte många kanaler att välja mellan.
Den hamnar då på min favoritlista.

Nu väntar en kväll med Cityakuten och Prison break men före det så är det ju Färjan.

Ha en trevlig kväll alla

Kommentarer
Postat av: Erica

Ja den är så bra...just för att dom inte pratar nåt. Lyssnade på Dansbandskanalen i går, innan Robban kom... :-)

2008-11-18 @ 10:19:33
URL: http://egirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0