Söndag kväll

Det har inte hänt mycket i dag, Micke har kommit hem och han har just plåstrat om sitt
sår, mamma har varit är och vi har ätit pizza till middag.
I morgon väntar jobb jag börjar kl 6 så jag måste gå och lägga mig i tid hoppas på en
lugn natt, Erik har varit hyfsat pigg på eftermiddan men det var kanske alvedonet som
värkade, mamma har varit och handlat på apoteket åt oss nässpray, alvedon och ipren
så jag tror att vi ska klara oss jag själv är lite hostig och i bland försvinner rösten hoppas
jag kan prata i morgon när jag vaknar vill inte bli sjuk igen.

Nu ska jag gå ner till mina killar och mysa lite kanske en T kopp och se lite tv, vet inte om
är nåt bra i kväll annars kan man ju alltid sova vilket jag behöver känner jag.

I morgon är det ny månad och en ny vecka, glöm inte att öppna julkalendern.

Ha en skön kväll

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag har inte ens tänt adventsljuset idag!!! Det är illa! :-)

2008-11-30 @ 19:21:40
Postat av: Peter

Stackars Micke! Hoppas att han repar sig...annars så kan du sparka han på andra smalbenet så att han får ont där istället :-)

2008-12-01 @ 09:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0