Svar

Här kommer svaret på Erica fråga

Varför Micke sover åt fel håll?

För att det blir mindre trångt i sängen när vi är 4 personer,
fattar du nu :)

På Tisdag så ska vi fara till Ikea med coop vi får betala 200 kr
så hyr dom en buss så att v får åka och shoppa loss.

Det ända bekymret är att vi måste vara ganska många, så om det inte är
nog många så får vi gärrna ta med en kompis kostar 250 kr nån som
är sugen att hacka på?

Har ganska nyss kommit hem från jobbet, det har gått bra i mejjan.
Barnen sov när jag kom hem dom små sötnosarna, i dag har Erik  fått
massor med prickar runt munnen och han har fortfarande lite feber oc ser allmänt
blek och hängig ut, vitaminer kanske? Prickarna skulle jag gissa är virusprickar eller
nåt.

Nu ska jag krypa upp i soffan snart är det Desperate Housewives och sen sova börjar
kl 7 i morgon.

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag hade gärna "hackat" på, synd att jag jobbar!!!

Det måste se ganska roligt ut när Micke måste sova åt fel håll :-)

2008-11-18 @ 21:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0