Tjola hopp

Nu sover barnen och allt är lugnt, har nu suttit i detta jäkla badhus med en trött
Olle som bara klängde + plus att han hade med sin docka Alisia och Erik
han skämdes, när vi åt den obligatoriska glassen efteråt så började Olle
leka med dockan på läktarn i sporthallen och då så Erik
- Lägg ner den där nu Olle.

Har just packat gympa väskan till Erik och Olle ska lussa i morgon på en
adventslunch i församlingsgården så det var bara leta fram tomtedräkten som
han förövrigt ville ha på sig på badhuset, lyckades avstyra detta känns lite tidigt.

Nu ska jag gå och se på tv Cityakuten och Prison Break, kanske ska dricka lite T
Vet inte vad jag ska välja för sort JP kanske Earl Grey eller Svartvinbär det är typ
det jag har att välja mellan.

Ha det

Kommentarer
Postat av: JP.

Haha ja ser att vi måste fixa ditt T-sortiment lite. ;0) Förstår inte vad ni menar när ni säger att ja har mkt T. ;0) Skönt att höra att man inte missade nå roligt på jobbet. Ha en bra dag i morgon på IKEA och tänkt inte på mig !!

Kram.

2008-11-24 @ 21:42:39
URL: http://jcarpediem.blogg.se/
Postat av: Egirl

Haha, har han döpt dockan själv?

Jag tycker att han ska fortsätta leka med sin docka... han ska få en till av mig i julklapp ;-)

2008-11-25 @ 08:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0