Effektiv

Jag har varit grymt duktig på morgonen, kl 10 hade jag byt
gaediner i köket, städat köket och hallen, sorterat i möss och
vantlådan, bäddat, tvättat och vikt tvätt tycker att jag själv har
varit ganska duktig.
Barnen har varit snäll och inte bråkat när jag har hålit på men ¨
får dom bara se på tv och spela så brukar dom sköta sig som
sagt tv:n är världens bästa barnvakt.
Nu ska vi väl hitta på nåt vet inte vad men jag hade tänkt ringa till
hällskäret och höra vad dom pysslar med annars blir det väl
kanske en cykeltur eller nåt.

Micke jobbar i dag till kl 18 så vi har en hel dag att fylla ut och jag
är bara ledig i dag så imorgon börjar min arbetsvecka 6 hela dar
längtar inte men jag tänkte kanske ta en komp dag på fredag om 
chefen går med på det för då får jag 3 dagars ledigt, Micke är också
ledig den helgen.

Nu ska man väl gå och duscha och fundera vad det blir för lunch i dag.

Jag återkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0