Smärta

Vaknade i morse med en fruktansvärd huvudvärk och bestämde
mig ganska fort att jag inte skulle på jobbet i dag, det är allt lika
jobbigt att ring och säga att man är sjuk dagen kommentar var
-Ja men ta bara en treo, jo det hade jag gärna gjort om det
hade hjälpt.

Just nu känns det så där man är ju så dum att man sätter sig
vid datorn, jag har sorterat alla bilder och lagt dom i mappar
och så har jag laddat hem picasa så nu är det fint bland bilderna.

Nu ska jag gå och ta en tablett och lägga mig en stund så får vi
se on huvudvärken har tänkt att ge sig nåt i dag eller.

I´ll be back

Föresten tog en dumbild på våra små husdjur Piff och Puff, för
dom som inte har träffat dom så är det 2 guldfiskar



Piff är den högst upp och den andra är Puff, Piff är lite mera vitt om nån vill
anteckna det.

Kommentarer
Postat av: Erica

Antecknar för fullt:-) Vem har kommit på namnen? Hoppas din huvudvärk ger med sig, vaknade också med sån fast den e borta nu :-/

2008-09-04 @ 12:04:44
Postat av: Jenny..

2008-09-04 @ 20:03:32
Postat av: Jenny.

Hm vart visst lite fel förra gången !! Tack för de uppmuntrande orden !! Hoppas din huvudvärk har blivit bättre oxå. Stora kramar till dig.

2008-09-04 @ 20:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0