Hästar

Blev ju lite hästar i förra inlägget och jag har inga bilder på nån av mina
små älsklingar men jag gogglade på Jullan hennes smeknamn



Här är Juliette Hornline hos sin nya ägare jag ägde hon aldrig men
jag sköte om henne red in henne och så några varv i på vitsandstravbana har vi gjort.
Hon var aldrig nån riktig travare men en kanonfin ridhäst.
Hon ser välmående ut tycker inte att hon ser ut som ett varmblod kan ju bara
säga att hon var nästan 170cm i manken.

Min andra älskling Compis har jag ingen bild på kanske om jag hade en scanner
hade jag nog haft det.

Blev bara lite nostalgisk

Kommentarer
Postat av: Emma Arthursson

Hejsan!

Det är jag som äger Jullan nu. Har haft henne sedan 2006 tror jag :) Hon mår jättebra. Du får gärna maila mig om du vill veta lite mer om hur hon har det nu och var hon står osv. :)



Mvh Emma ([email protected])

2011-01-21 @ 18:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0