Lördags inlägg

Har jobbat i dag och det har varit en djävulsk dag mycket folk, kassa på helt fel
tider och så kassajour på det.
Jag har haft 35 min rast på hela dan och ska egentligen ha 45 minuter till och till råga på allt
så dras rasten bort iallafall.

Men nu är jag då hemma och har just ätit en sallad från ängeln som jag egentliigen
hade tänkt att äta med min sambo när han kommer hem kl 18 men det var nån
motor i Rosvik som hade gått sönder så arnold ringde och Micke hämtar.

Hade tänkt att man kunde mysa till det lite när man har barnfritt och allt men det
verkar inte så, jag och min älskling verkar inte ha samma tankar.
Det blir väl soffan, Robinsson och lite gotta men det är inte heller helt fel, börjar ju faktiskt
kl 7 i morgon.

Om nån undrar var barnen är så är dom hos mormor eftersom både jag och
Micke jobbar i helgen.

Nu tror jag det blir en dusch och sen soffan kommer säkert att somna.

Ha en skön kväll


Kommentarer
Postat av: Micke B

nu e jag hemma

2009-04-04 @ 18:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0