Namn

Hittade en rolig länk hos Jenny  www.svenskanamn.se  där kan man kolla vad ens
namn betyder och en massa statistik men det roligast av allt kan man kolla vad
ens barn ska få för namn.
Jag kollade mig och Micke så om det blir ett tredje barn och det skule bli en flicka
så blir det Gerda och om det skulle bli en pojke så blir det Gunde tyckte bara det
var så klockrena namn hahaha.
Vill bara göra klart att det finns inga planer på ett tredje barn men namnen var ju roliga.
Måste kolla vad mina syskonbarn kommer att få för namn och det blev dessa

Jenny och Peter skulle få
Alessia
Alexis

Erica och Robban skulle få
Farhad
Emmy

Förlåt mina syskon att ni fick bli försökskaniner

I morgon är det ny vecka en tuf påskvecka blir det är inte ledig förrän på
fredag, annars så är allt som vanligt barnen och Micke är hemma och nu
ska jag kasta barnen i duschen.

Ha det

Kommentarer
Postat av: Micke B

allmänt fina namn allihop,dock så tycker jag att Peter&co fick dom finaste även om jag tycker att båda låter som flicknamn,,,,,provade själv med mina föräldrars namn och tydligen så e jag feldöpt borde egentligen ha hetat Karihm,,,,,,

2009-04-05 @ 19:35:23
Postat av: Peter

HAHAH; Farhad!!? =) De tyckte jag var klockrent. Alexis är ju ganska fint...internationellt liksom :)

2009-04-06 @ 09:24:24
Postat av: Erica

HAhaha jag dör av skratt. Peter du ska inte häda Farhad för du kanske får en systerson som får heta det haha

Emmy har jag alltid tyckt är fint så det var ju kul! Annars är jag ju inne på Wilhelm eller Bobby (hehe tänk en lill-Bobby efter Robban haha) och Selma...eller Emily! Nu planerar inte jag/vi barn (vi övar bara än så länge) eller nåt men det där är väl en typisk tjejgrej att man döper sina ev kommande barn?!?

2009-04-06 @ 11:06:05
Postat av: Egirl

HAha kolla vad Mamma och Pappas namn blir!!! :-)

2009-04-06 @ 11:09:57
Postat av: Peter

Haha, Klemens!!!!!

2009-04-06 @ 11:42:50
Postat av: Micke B

man kan lösenordsskydda sin blogg,,,,,,,

2009-04-06 @ 11:56:10
Postat av: Micke B

om man har blogg.se kan man lösenordsskydda sin blogg mot oönskade läsare/kommentarer,,,,,,nån ville veta,,,,,,här är svaret info.blogg.se/270905122312faqdukanlsenordsskyddadinbl.html gör som du vill

2009-04-06 @ 12:47:45
Postat av: Egirl

Peter, haha, Peter Klemens Wiklund!

2009-04-06 @ 12:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0