Räkningar

Har just gjort räkningarna blev en ganska bra månad skönt kan man kanske spara
lite men nästa månad kommer nog fakturorna på mina kläd inköp från H&M och Ellos
har köpt sommarkläder till Micke, barnen och till mig själv.

Ska nu ta mig en kaffekopp och sen åka på jobbet, ska och byta ett par jeans åt Micke
han var och handlade själv och jag gillade inte själva tvätten på jeansen, jag fick lite
stentvätt feeling ala 80-tal så jag ska styra upp det idag.
Han köpte två par och ett par blev superbra han fick så gullig rumpa:)

Nu väntar kaffet, ha det

Kommentarer
Postat av: Peter

Haha, stentvätt a`la 80-tal är ju klockrent..jag tycker att han ska behålla dem :-)

2009-04-23 @ 10:29:02
Postat av: Erica

Ja du ser hur det blir när karlarna ska köpa själv... ;-) Själv vill då Robban att jag ska följa med när han ska shoppa...Det slutar oftast med en massa fler plagg än vad han tänkt sig... sen så får jag mig en extra glimt av honom halvnäck där i provhytten haha Nä skämt åsido... Stentvätt är ju inne nu ju!!

2009-04-23 @ 14:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0