Snart påsk

Nu börjar påskveckan och det kommer att bli full fart på jobbet men då
går kanske dagarna lite fortare, jag börjar kl 13 i dag och jobbar till 22.

Jag hae faktiskt hunnit lite i dag jag har satt frön, dammsugit, tagit bort sängkläderna
och startat en tvättmaskin. Måste även säga att jag har 40 gurkplantor nu också problemet
är att jag inte har plats för det men det löser sig säkert bara det blir så pass varmt att det går att
sätta ut dom i växthuset då är allt lugnt.

Det blev ett kort inlägg men det har inte hänt så mycket mera och förresten Peter så var
Alexis pojknamnet bara så du vet.

Ha en skön dag

Kommentarer
Postat av: Peter

Men det är väl ett flicknamn? =)

2009-04-06 @ 11:43:27
Postat av: Erica

Peter: Döper du din son till Alexis lär han väl bli gej!! haha

2009-04-06 @ 12:55:09
Postat av: Peter

Hahah, förmodligen!

2009-04-06 @ 13:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0