Friidrott

Har just sett ännu ett världsrekord på 200 m denna gång
hur fort kan man springa egentligen, det är den stora frågan.

I dag har jag varit ledig och Erik har gjort sin första skoldag
det gick bra men han var supersur när han kom hem och det
blev inte bättre av att Olle hade fått en leksak från dollarstore
men inte han.
Han har fått en ny jacka i stället tänkte att det får räcka åt honom
men inte så hellre en leksak från "dollar" a 30 kr än en ny snygg
jacka från intersport a 600kr + plus en massa kalsonger och strumpor.

Olle är supersnäll att ha med sig på stan det är inget tjat eller nåt
han bara haackar på han har fått ett par inneskor som han kan ha
på gympan och en T-shirt, Erik måste också få nya gympaskor men han
måste vara med och pröva.
Vi måste även börja pröva vinterkläder jag tror det är en hel del som
måste inhandlas, jag köpte faktiskt också en jacka i dag så man kan
säga att börsen har fåttt luft :)

Nu ska jag gå och sova tror jag jobbar i morgon och på Lördag är det
fotbollscup.

Ha det

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag känner igen det där... Vi har varit likadana vi själva också:-)

2009-08-21 @ 11:26:36
URL: http://egirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0