Gurka

Det är faktiskt en gurka, bilden på förra inlägget men
jag gillade Peters gissning en pistill :)

I dag har jag varit till sunderbyn och hämtat en sån där maskin
som ska kolla hur man andas när man sover, vet inte
riktigt hur jag ska sätta fast den hon visade men............
jag tror kanske att jag kommer i håg.
Dom ska ha 6 timmar registrerad sömn hur ofta sover jag 6
timmar på en natt? Den startar av  sig själv kl 22.00 och stänger
av sig kl8.00 tror jag det var så det är bara att ligga i och sova.

Nu ska jag åka och hämta barnen sen är det fotbollsträning och
sen är det bara hem och sova:)

Fyndade även lite på storheden.

Ha det

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha nu kommer du inte alls att sova tror jag, bara för att du måste :-)

2009-08-26 @ 19:28:09
URL: http://egirl.bloggagratis.se
Postat av: Erica

Tycker att jag borde få ett liitet pris iallafall?? :-)

2009-08-26 @ 19:29:28
URL: http://egirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0