Söndag kväll

Sitter och bläddrar med fjärrkontrollen och ser om det är
nåt spännande på tv men det var inte mycket, jag har fastnat på
The Unit det är en helt ok serie faktiskt.

I dag har jag jobbat slutade 15.45 hann nästan bara hem så for
Micke på jobbet men sånt är livet.
I morgon är det en ny vecka med skola för Erik  och äntligen känns det
som om vardagen är tillbaka det ska bli skönt, jag är ledig i orgon så
jag och Olle ska vara hemma medan Micke sover eller man vet ju
aldrig vad vi hittar på.

Det händer ganska mycket saker här framöver det är allt från fester
till läkarbesök tex 5 sep tjejfest hos Hanna, 10 sep ska Erik ta bort
sina halsmandlar och jag ska på en information om överviktsoperation
allt det på samma dag som tur är på samma ställe.
Sen är det ännu en fest den 19 sep på hällskäret Grandkallax 2009
kallades den visst vet inte riktig vad det innbär men jag gissar surströmming
och säkert en massa mer börjar redan kl 15.

Trevlig höst med andra ord.

Nu ska jag inta ett soffhörn, ha det.

Kommentarer
Postat av: Erica

Ladda upp med isglass i mängder till lilleman när han tagit bort dem... ett säkert tips!!!

2009-08-24 @ 10:27:16
URL: http://egirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0