Då var det dax

Nu drar jag snart till sunderbyn är lite nervös men jag
behöver ju inte vara nervös,men det är jag i allafall
blodtrycket kommer att vara högt det blir det så fort
jag går innanför dörrarna.

Tänkte stanna till i Bergnäset på hemvägen och lämna lite
julklappar hinner inte dit nån annan dag än denna, ska bara
ringa och kolla så att dom är hemma dom kan ju vara och ranta
nånstans.

Och för er som undrar så har jag full koll på julklapparna har inte köpt
alla men som sagt full koll kanske köper jag det sista i dag om jag ids
svänga in på storheden.

Nu fixa frillan ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Erica

Jaha, dom ska inte vara med oss i år??

2009-12-18 @ 10:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0