Fest

Ja då håller man på att ladda för julfesten i kväll men vi
har inget vatten det är nån läcka vid E4:an så vi är utan vatten
till måndagkväll.
Om man inte har vatten så är man uppställd hur många gånger
tror ni att jag har försökt sätta på vattenkranen?
Tur att vi ska till mamma med barnen så att man får duscha
vi ska ju även sova där så vi behöver inte vara hemma så mycket
men ändå!!!!!

Jaja sånt är livet ska väl ta och börja packa lite kläder som barnen
ska ha med sig måste väl även packa lite själv också för på söndag
är det ju björnligan kl 8.00 spelar dom första matchen.

Nu måste jag ta tag i livet.

Kommentarer
Postat av: Erica

Men fy så jobbigt att vara utan vatten så länge...!

2009-12-05 @ 09:00:24
Postat av: Marith

Hejhopp

Jag har fått mail av Erik i dag och han har delat upp uppgifter till oss alla. Men NI står inte med.

Så nu blir jag ju lite fundersam....

Jobbar du i morron så kan vi ju höras då annars kan du väl ringa!

Kram Marith

2009-12-06 @ 21:22:17
URL: http://www.husvidhavet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0