Hohoho

Har inte skrivit på ett tag men jag har inte så mycket att
skriva, livet rullar på som vanligt men julstress och sånt.

Jag har fått klänningen som jag ska ha på brölloppet den var
jättefin men tyvärr lite för stor kring bysten och på sidorna
tänkte låta T titta på den och se om hon kan fixa till den på
nåt sätt.
Ska ta en bild på den så att ni får se men det får bli en annan
gång, vi har även äntligen valt låtar till brölloppet alla gäster skulle
välja en var.

Mickes val


Jag har valt Heaven med Bryan Adams men den gick inte att lägga in med
orginalet så det blev med nån annan med en inte allt för bra version.



Ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: Peter

Väldigt bra val tycker jag:)

2009-12-11 @ 09:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0