Jaha

Är jättetrött och har varit på dåligt humör i dag en dålig
dag helt enkelt.
Slutade tack och lov tidigt i dag och har varit till mamma
och ätit middag det satt fint.

Nu är det bara två dar kvar på denna vecka och på lördag
är det julfest med jobbet och respektive får följa med så det
blir lite partaj det ända som stör lite är att Olle har Björnligan
på Söndag och vi ska var speaker och tidtagare mellan 8-10
kommer nog att vara trött sen kl 17 så ska jag och en tjej
till hålla i Hopp och Lek för dom i Olles ålder men efter det
lär jag somna eller vad tror ni.

I dag har jag köpt den.............Flickan som lekte med elden
jag har ju inte sett den på bio så det kanske blir en film kväll
nu snart bara barnen somnar, fast det är ju faktiskt Greys i
kväll så vi får se hur det blir.

Nu räcker det, ha det

Kommentarer
Postat av: Erica

Hehe vi "köpte" den i helgen... :-)

2009-12-02 @ 20:54:36
Postat av: jennie

men jag är laglig :)

2009-12-02 @ 21:59:54
Postat av: Anonym

Ja det är bra det!! :-)

2009-12-03 @ 17:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0