Snö, snö, snö

Ojj vad det snöar inte kul att vara på vägen men vad gör man
inte för att ta sig på jobbet där det är lite lätt kaos just nu men
samtidigt kul med mycket folk om inte alla vore så sura bara
inte för att alla det heller.

Nu har jag fått ett datum för operationen den 3 februari är det dax
är gode nervös då kommer jag aldrig mera att kunna stoppa i mig en
massa godsaker och jag kommer inte att kunna äta så mycket som
jag gör nu, men förhoppningsvis så har det nåt bra med sig också
jag tror dom positiva grejerna vinner över dom negativa.

Nån fom vet när OS börjar borde vara i början av februari i sådana
fall är det ju perfekt:)

Nu ska jag ta en kaffekopp och slappa lite innan jag ska till alla 
julglada kunder. 

Kommentarer
Postat av: Mats

Grattis till operationstiden. Har pratat med Petra Andersson som opererade sig i november och detta hade gått jättebra

2009-12-23 @ 08:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0