3:e inlägget i dag

Nu tror ni säkert att jag har lite att göra men det finns nog massor att göra här
men det beror på vad man prioriterar.
Vi har varit ute och skottat när Erik och Micke kom hem så lite motion har man fått
i dag sen blev det middag stuvade makaroner, korv och fläsk blev till och med matback
till i morgon. Som jag säkert kommer att glömma hemma.

Nu har jag fått tid på medicin mottagningen angående blåsljudet på mitt hjärta den 26 feb
ska dom göra ett EKG och titta med ultraljud.

Just nu sitter grabbarna och spelar Wii tror dom spelar spiderman och jag själv gör inte
så mycket ska väl ta en kaffekopp.

Och glöm inte på lördag då börjar det.......................



MELODIFESTIVALEN svt 1 20.00

Kommentarer
Postat av: Erica

Dom ska alltså göra ett ekokardiografi (ultraljud) på dig och inte ett vanligt EKG (elektrokardiogram)?

2009-02-05 @ 21:03:02
Postat av: E

Vet inte om mitt inlägg kom med så jag skriver igen:

Ska dom göra ett Ekokardiografi (ultraljud) eller ett vanligt EKG (elektrokardiogram)?

2009-02-05 @ 21:05:25
Postat av: jennie

Som jag fattar först ett EKG och sen träffa doktorn och göra ett ekokardiografi

2009-02-06 @ 09:36:20
Postat av: Egirl

aha..

2009-02-06 @ 10:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0