Alla hjärtans dag

Det har varit en bra morgon jag känner mig inte pigg men glad och
inte så arg och irreterad som jag brukar vara på morgonen.

Jag är imponerad av min sambo som verkligen hade fixat fina presenter
till i dag och av barnen hade jag också fått.



Micke hade köpt ett doftljus och choklad och av barnen fick jag gelehjärtan,
brukar inte vara mycket för doftljus men detta luktade hallon riktigt nice.
Jag hade köpt kalsonger till Micke, 3 par med lustig hjärtan på jag tog en
bild på hans rumpa men jag fick inte lägga upp den på bloggen fast
den var jätte gullig.

Annars i dag så börjar jag jobba kl 13 mindre kul men det är bra med OB
missar ju mello men jag tror att dom kan se på svt 1 i spelet och så sitter jag
i kassan mellan 20-22 så man kanske får sig en liten glimt det beror på vem
som jobbar.

Sen har Erica en liten present här hos oss som du får när vi träffas, vad bara tvungen
att köpa den när jag såg den Erik har också gjort en grej.

Nu är det snart skidkkytte på tv, så jag önska alla en riktigt bra Alla Hjärtans dag

Kommentarer
Postat av: Egirl

Visa rumpan ffs!!!:-) Vad trevligt, kanske man kan få nån hint om vad storkillen önksar sig i födelsedagspresent... Vet inte vad det är för en dag i veckan han fyller men måste styra upp så vi kan komma och gratulera honom när jag är ledig!

2009-02-14 @ 11:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0