Arg

Jag har tagit bort kommentarea på förra inlägget, tyckt det var töntigt spelar roll om
det heter schlager eller songcontest visst man får skriva vad man vill på en blogg och
tycka vad man vill men låt då folk tycka vad dom vill utan att kommentera det!!!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu till gårdagens fiasko, jag var helt ute och cyklade det blev inte många rätt i mitt tips
men nu blev det som det blev.
Jag tyckte att Marie Serneholt och Nina kunde ha fått nån av platserna att Scotts och Alcazar
skulle få nån av platsena var ganska självklart och lite bökigt med dueller hit och dit
men det är väl bara att gilla läget.

Nu till dagens händelser, jag har jobbat det är kallt och det snöar. Vi har faktiskt varit ute och
skottat och det har kommit så djäkulskt med snö men barnen älskar det.
I morgon är jag ledig ska bli skönt, Totto och Karin kommer hit i morgon lagom till middagen
tror att dom ska få lasange.

Appropå mat i dag har jag ett kyckling recept som jag fick Helena J på jobbet
och det var supergott

Kycklingfileer
Lime saft från två st
Matlagningsgrädde
Salt och Peppar
Honung
Vitlök

Stek fileerna hela eller i bitar och salt och peppra
Häll sedan över lime, grädde och vitlöken låt det koka upp
tillsätt sedan honungen.låt detta koka i hop sig sen kan
man krydda efter tycke och smak.

Servera med ris eller vad du vill

Nu ska jag gå ner och inta soffan med barnen, ha en skön kväll.

Kommentarer
Postat av: Erica

Mmm det lät gott, fast jag är lite skeptisk till honungen?!?! Smakade det mycket honung? Det är bra att du slänger in lite mattips då och då, den där fisksoppan du bloggade om för ett tag sedan har jag gjort flera gånger. Robban gillar den skarpt också :-)Hoppas man får skriva denna kommentar utan att verka framstå på nåt sätt nu ;-)

2009-02-08 @ 20:40:03
Postat av: Jennie

Nej det smakade inte mycket honung det blev en bra blandning med det syrliga från limen och sen det söta från honungen, man kan säkert ta lite sambal också för att få lite hot men det har jag inte provat. Ja det går bra att skriva kommentarer nu

2009-02-09 @ 06:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0