Bakat

Jag har just avslutat ett bullbak medan barnen och Micke har varit i sportis
så har jag bakat bullar det går ganska fort bara man börjar.
Så om nån vill ha hembakt fika oss hos så är det läge att besöka oss nu.

Har jobbat i dag, dan gick ganska fort men det var lite kaosartat i kassan
dom håller nämligen på att flytta kassorna och shop expressen är vid nya kundtjänst
så många kunder har gått fel trots miljoners skyltar och lappar men trots detta
har det gått bra.

Nu väntar soffan och en ny säsong av Greys anatomy kanska en kopp T också
det blev ett kort inlägg i dag kan bli längre i morgon  för jag ska ju och ta bort
födelsemärken och så fyller svärfar Arnold 60 år, det betyder smörgåstårta
smarrigt värre.

Ha det

Kommentarer
Postat av: Erica

Aaah måste få en update om hur det gick med att karva bort födelsemärkena... om bedövningen gjorde ont osv... :-)

2009-02-18 @ 20:31:39
Postat av: Fia

Attans att jag läste detta först nu, det hade varit gott med bullar :)

2009-02-19 @ 07:50:49
URL: http://fiasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0