Bara vi kvar

Nu har alla lämnat oss efter att ha ätit Stårta och fika, Erik har fått många fina presenter
bla skoterhandskar, fiskelåda med drag, kläder, radiostyrdbil mm.

Jag har just nu gjort månadens räkningar och det går nog runt denna månad också
men det är fan inte mycket kvar men man lever efter sina tillgångar, jag skyller
allt på elen just nu är den svinigtdyr och sen bensinräkningen men köra måste man
ju, eller ska man börja åka buss? tror inte det.

Nu blir det lugnt i soffan ska försöka få barnen i säng om inte Micke har börjat med det
Erik var upp för ett tag sen och frågade
-Mamma får jag bestämma i dag när jag fyller år?
- Vad vill du frågade jag
-Visst får man betämma när man fyller år?
- Jag vill sova i eran säng? det var frågan
Och vad säger man kan ju inte neka på hans födelsedag.

Ska gå ner nu och förbereda börjar kl 7 i morgon.

God nat och sov gott

Kommentarer
Postat av: Egirl

Jag kommer på onsdag!!!!!

2009-02-24 @ 13:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0