God morgon

Sitter och fördriver lite tid innan jag ska åka först till lass och sen till
jobbet så jag är inte hemma förrän halv tio i kväll en lång dag.

Har jag skrivit att jag bara  jobbar i morgon sen ledig 6 dar och detta kommer
att hända var fjärde vecka, nu vecka 10 har barnen sportlov också så det
kunde inte vara mer lägligt nästa gång blir v 15.

Jag har inte så mycket att skriva om har skjutsat barnen, Micke sover och jag
sitter med en T kopp ska kanske gå ner och se nåt som jag har spelat in iallafall
börja se ska åka kring 9.45 måste ta ut pengar också det skulle visst betalas
kontant på lass men måste man betala fast man har remiss jag vet då inte så jag
tar väl ut pengar i allafall.

Ha en bra dag

"Prata aldrig om dig själv.
det sköter andra när du har gått"

(Snott av Anna Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0