I`m Alive

Jag såg ljuset i tunneln men jag tittade bort, så var upplevelsen
när jag tog bort mina födelsemärken.
Nä då det var inte farligt beövningen tog ondast sen kändes det som
nån stack med en nål jättefort kan tänka mig att det känns så när man
tatuerar sig. På vissa ställen kändes det ingenting kan beror på att bedövningen
tog lite ojämnt men det tog typ 4 min knappt det att ta bort märkena det som tog
längst tid var när bedövningen skulle värka.
Glömde en sak det stank bränt fläsk och det lukar inte gott och det luktade väldigt när
han tog bor den vid näsan.

Eftermiddan kvällen har vi tillbringat i Rosvik eftersom svärfar fyllde 60, ätit god smörgås-
tårta och vanlig tårta gott som tusan, nu är det bara 4 dar till nästa kalas nämligen stor
killen som fyller 7 år hade tänkt göra smörgåstårta då också för det är många som
kommer direkt efter jobbet.

I morgon är det återigen jobb, jag jobbar varannan dag denna vecka ganska så
skönt faktiskt nu ska jag göra min dagliga bloggrunda ocg sen blir det väl sova.

God natt

Kommentarer
Postat av: Egirl

Hmm jag jobbar kväll på måndagen och natt på tisdagen. När passar det för er att vi kommer och gratulerar Erik. Hur jobbar du till veckan? På onsdag är jag helt ledig. Passar det att vi kommer en sväng då?

2009-02-20 @ 11:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0