Inga mera djur

I går kväll var det sorg här hemma, jag råckade säga att en av fiskarna
inte såg så frisk ut och Erik fick nästan pank.
- Mamma skynda dig och byt vatten och det gjorde vi men han började inte må
nå bättre så vi sa att vi får vänta till i morgon och se.

Erik kunde inte somna i går tårarna strömmade ned för kinderna och han sa
- Jag är så rädd
- Hoppas han kommer att klara sig
- Jag kommer över det

Efter en och en halv timmas gråtande så bestämmde vi att han skulle få fara
upp till fisk himlen redan i går kväll så han inte skulle ha ont och det gick Erik med
på men han ville inte se eller höra toaletten som blev begravningsplats, när fisken
var borta så somnade Erik och allt blev lugnt.
Han ska då inte ha nåt mera djur har han sagt och så ska han köpa en persent åt
Malte



Så vila i frid Puff (puff är den nedre av dom)

Annars är jag ledig i dag, Micke är med Erik på skolan och jag och Olle har
varit oss tandläkarna men några bilder fick dom inte ta, tycker dom borde komma med nåt
bättre system när dom ska ta bilder på barns tänder det är ju så stora plattor att de inte ryms i
munnen.

Jag återkommer, nu vill Olle spela lite

Kommentarer
Postat av: Erica

Såå sött!! -"Jag kommer över det" Sååå söööt! Det var dock grymt det att spola ner fiskfan levande dock :-) Tycker också det är sorgligt med fisken... mest tycker jag nu synd om fisken som är kvar, så ensam och övergiven. Kommer ihåg när min groda dog! Och så Olle då... som vägrade ta kort. SÖTA!!!

2009-02-05 @ 12:32:15
Postat av: Peter

Sötunge!!!!!!

2009-02-05 @ 23:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0