Kallt

-27 står termometern på, Micke ska just nu busa med musen...................
..........Slipmaskinen alltså.
Jag fortsätter väl skriva i stället då, jag har just skjutsat barnen och ska snart på
jobbet hade tänkt hinna med lite alla hjärtansdag shopping före jobbet.
Det ända Micke ville ha var en lördagkväll utan melodifestivalen och det kunde
jag ju inte gå med på men då kom jag på ....jag jobbar ju till 22 så grattis på alla hjärtans
dag älskling teven är ledig (men jag kommer att spela in det).

Appropå veteranmatchen så har jag fixat med ambulans och en mäkta stor medicin
väska, Erica om du kan fixa lite sprutor och morfin så vore det perfekt :)
9 maj i Öjebyn stod det på Mattes blogg i allafall så Peter då kan du ju komma upp
och fira dina systrar och din din svåger Micke alltså, fast nu ska ju en syster åka bort
så  då får du bara fira mig.

Nu ska jag gå och duscha och sen jobbet

Kommentarer
Postat av: Egirl

Morfin blir svårt att fixa tyvärr, han får klara sig utan... han är väl ingen vekling heller som måste ha morfin ;-) 9 maj, det är ju skitlänge till jag får firas då ju. Fan vad nice att åka bort en heeeel vecka, och slippa fest, tårtor och allt!! :-)

2009-02-12 @ 10:37:50
Postat av: Peter

Fan då ska jag se till att vara där...detta vill man ju inte missa :-)

2009-02-12 @ 11:37:59
Postat av: Micke B

jag kommer attt begära att allt sker bakom lyckta dörrar

2009-02-12 @ 15:56:53
Postat av: Anonym

flyr man från sin födelsedag för att slippa baka tårta och ha fest.Lite lågt

2009-02-12 @ 17:53:45
Postat av: Egirl

Flyr?? Jaa what to say?? Haha!!! Herregud, det var ett skämt!!!! Är inte hemma just den dagen jag fyller år, är i Turkiet då (min födelsedagspresent till mig själv). Men jag har för avsikt att ha födelsedagsfest när jag kommer hem. Du anonyma, är låg just för att du är anonym och så hade du en rätt LÅG kommentar också!!

2009-02-12 @ 18:59:46
Postat av: Micke B

inte jag som skrev den anonyma,,,men lugna ner dig nu Erica,man behöver inte hetsa upp sig för allting,,,,,,,

2009-02-13 @ 10:25:32
Postat av: Egirl

Om det var du Michael, eller vem det var spelar ingen roll för jag blir lika upphetsad oavsett! Tyvärr blir jag upphetsat och borde låta bli att kontra, men jag blir så irriterad när folk kommer med osanningar och ibland gör idiotiska påhopp. Ogillar när folk har sådana slags åsikter, anonymt dessutom... det är så fegt bara! Fast problemet försvinner ju och jag slipper slösa en massa energi på att bli irro, om jag ger tusan i att överhuvudtaget kommentera här...

2009-02-13 @ 14:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0