Klippt

Nu är det mesta av håret bort nä inte riktigt men den långa luggen är
borta och resten är också ganska kort men jag blev nöjd tror jag har
ju inte gjort i ordnng det själv nåt än.

Nu är vi iallafall hemma och Micke är vaken så snart måste vi göra middag
eftersom Micke fara redan kvart över 5, i dag blir det köpes palt men det duger
gott och väl.

I morgon börjar jag kl 7 så det blir tidigt för barnen  eller inte för mina barn dom
är som gladast kl 6 på morgonen och det är väl bra när man ska lämna dom
tidigt på dagis och fritte men inte annars.
I morgon öppnar även den ny kundtjänsten som dom har byggt på coop det blev riktigt fint
skulle kunna tänka mig att jaobba där nu när dom har fått så fint men jag tror jag håller
 mig till mitt bröd.

Är ledig på torsdag ska ju ta bort födelsemärken så vem vet detta kanske är det sista jag
skriver jag kan ju dö :)

Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Egirl

Haha... mmm det är skitfarligt att ta bort födelsemärken Jennie, en risk för livet blink blink

2009-02-17 @ 20:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0