Ledig ledig

6 dagars ledigt ska bli så skönt och lördagen har börjat bra  eller har
plockat som vanligt, Micke har slipat trappen.
Erik har just farit till en kompis så nu är det rätt lugnt här hemma, i kväll blir det
tacos och C och K kanske ett vinglas eller två eller inget om jag måste köra men
det blir nog trevligt i allafall vi ska se mello också.

Mitt tips inför kvällen blir följande

Till final

Sarah Dawn Finer
Agnes

Andra chansen

Thorleifs
Shalene (för denna vecka är hon ju med)

Ka tänkas att Agnes och Shalene byter plats.

Just ja ni som undrar hur det gick med hjärtat så gick det bra jag
har ett friskt hjärta med bra flöden i aorta och överallt annat däremot lite
hög puls så det flödade på ganska bra, blodtrycket var även det högt
men det blir det alltid när jag går innanför dörrarna på lass.
Ska fara och ta ett blodtryck på VC bara för att kolla.

Att dom kan se nåt på dessa ultraljudsbilder han visade litegrann
och man höll bara med man såg ju i och för sig hur hjärtat pumpade och så
men det var väl det enda tur att inte jag är doktor :)

Ha en skön dag och kväll alla glada

Kommentarer
Postat av: Egirl

Så du fick inte svälja nån grej när du gjorde hjärt-EKO:t? Har varit med på en sån undersökning... det var äckligt!!



Du får ett sk "White coat syndrom" när du kommer till sjukan... Därför är säkert BT och puls extra högt. Jag borde ta på dig hemma så att du kan känna lugnet :-)

2009-02-28 @ 11:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0