Ledig lördag

Det blev tidigt i morse, jag tror Erik vaknad 10 över 4 för då gick Micke upp
jag klev själv upp kl 5.
Känner mig konstig i kroppen ont i axlar, nacke och vaknade med ont i huvudet
inte kul alls känns lite bättre nu när jag har varit upp ett tag och smörjt in mig
med super linementet.

I dag ska vi åka till Älvsbyn, jag och barnen Micke jobbar så vi åker med mamma
och pappa sen tar dom barnen till Rosvik där dom ska sova eftersom att både jag
och Micke börjar kl 6 i morgon.
Så när man för en gång skulle är barnfri då börjar man jobba kl 6 så typiskt.

I kväll är det 3 deltävlingen i Leksand och jag måste ju skriva ett tips även om jag
inte har hört nåt av nån låt.

Till final

EMD
Molly

Andra chansen

BWO
Shalene

Hoppas att alla ni får en skön dag och kanske helg, snart börjar det sport på tv
håller på typ hela dan.

Ha det

Kommentarer
Postat av: E

Vad är det för sport på tv nu som alla ser på???

Mollys låt är bra, EMD:s är mest bara töntig... tycker då jag av det lilla jag har hört! Jag tror att BWO och Molly går vidare till final, i övrigt vet jag inte hur jag ska tippa till andra chansen!

2009-02-21 @ 10:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0