Schlager tipset

Jag förstår att ni har väntat på mitt tips inför dagens drabbning :)

Har just lyssnat 1 minut på alla låtarna och så här tror jag det går

Till Final

Scotts- Tack vare alla sina dansbandsfans
Shirley- Bara för att det är hon

Andra chansen

Nina- Tyvärr inte direkt till final
Alcazar-Bara för att

Så här hoppas jag att det går

Final

Nina - Det var bra det lilla jag hörde
Shirley - Fin ballad

Andra chansen

Scotts
Marie Serneholt

Det kan även bli nån överraskning den där Jonathans låt
var också helt ok men då är frågan hur han framför den på
scen men en som går bort är Carolin af Ugglas.

Nu är det bara att vänta och se om jag är helt ute och cyklar.

Annars är det mest kallt, snöigt och jobb denna helg

Jag återkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0