Vanlig dag

Har som vanligt jobbat, dan har gått ganska fort jobbade till 16.15 sen
var jag på röntgen dom har nämligen börjat med kvällsöppet för att
korta köerna.
Det var min skalle som fick sig en genomlysning hoppas bara att dom inte
hittar nåt konstigt eller så hittar dom många konstiga saker:)

Sen när jag kom hem så blev det en bit smörgåstårta och lite mys med barnen
innan dom somnade.
Håller just nu på att kopiera över Männ som hatar kvinnor till min mobil jag har
börjat läsa boken men kommer inte in i den riktigt trots tt den ska vara så bra
säger alla i allafall, så jag tänkte att om jag lysnar på den kanske det blir bättre.

Ska se Mästarnas Mästare i kväll men det börjar en halvtimme senara pga Rapport
Special tror attt det är för att Kronprinsessan Viktoria och Daniel har förlovat sig  oo
vad jag längtar till bröllopet jag tycker ju om att se alla kungligheter i sina klänningar
och allt sånt.

Tänkte lägga upp lite bilder från Älvsbyn



Barne lekte med en gammelmode kälke och dom hade superkul, jag hade
visst tingat den nr dom ska he bort den.



Och en bild på Malte barnens enda kusin hittills i allafall :)

Nu blir det en T kopp och sen sova

Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Erica

Inte alla som har en hund-kusin!!!! :-)

2009-02-24 @ 21:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0