God morgon

Är hemma idag för mitt huvud värker vaknade till i natt och det kändes inte bra
och sen när jag klev upp så mådde jag svin illa så jag fick tvinga mig själv att kräkas
lite och sen kom huvudvärken och trots migränmedicinen så håller den i sig.

Tänkte att jag känske skulle få magsjuka eller nåt inte för att jag vill ha det men jag
brukar inte kräkas när jag har migrän men samtidigt så har jag aldrig haft magsjuka heller.

Micke har farit på ett möte, han är så väldigt upptagen just nu han är med i ett projekt på jobbet
och det är visst han som kommer med de flesta ideerna, han får även lufta sin engelska eftersom
det är holländare med också, så han är som en liten kontorsråtta just nu som går på en massa
möten och sånt.
Han tog även med sig Olle och farmor för farmor skulle in till stan och då fick Olle följa och det
tackar jag för kanske har jag blivit mer som en människa när dom kommer hem.

Har just avslutat min morgon T kopp och tror jag ska inta liggande läge i soffan nu och
kanske se Prison Break som jag spelade in i måndags.

Ha en trevlig dag


Kommentarer
Postat av: Peter

Så han har blivit en riktig kontorsråtta..haha, välkommen till klubben :-)

2009-01-22 @ 09:32:50
Postat av: Erica

Haha...ja han har varit på många möten nu...En riktig kontorsråtta har han blivit :-)

Jennie, nu måste jag fråga igen.. Du kräks på morgonen och har haft konstiga dofter i näsan... HAR du en bulle i ugnen?? hoho :-D

2009-01-23 @ 12:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0