God morgon

Har sovit så där i natt, vaknade när Erik kom och vaknade när Olle kom, Olle såg
ut som om han hade tänkt att kräkas och hans mage lät som ett tröskvärk men
falskt larm och han somnade om för att senvakna ´kl 5 då gick han och Erik och såg på tv.

Sen började det:

- Mamma vart är min gose hund
- Mamma får vi spela
- Mamma jag vill ha frukost
mm
Märk väl dom använder ordet mamma och inte pappa men eftersom jag har världens
bästa sambo sa klev han upp puss, puss.

Jag fick lite sovmorgon i allafall och snart ska jag en sväng på stan innan jobbet, ska försöka hitta en
jacka åt Erik han fick en tidigare i vinter som vi hade köpt på partilagret för 79 kr och den var riktigt fin
men nu börjar den rasa i hop totalt så jag ska se vad jag hittar, hittar jag ingen så kan det bli storheden i morgon.

Erica är ni hemma i morgon om man skulle vilja komma och titta på läggan?

Nu ska jag gå och duscha och hinner nog inte skriva nåt mera i dag, men hoppas
alla får en trevlig dag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi kommer att vara på Porsön. Vi ska flytta klart i Robbans gamla lägenhet under dagen... Hör av Er när ni är i stan vettja så är det ju bara komma förbi

2009-01-30 @ 10:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0