Handboll

Har just sett Sveriges match mot Spanien och dom vann starkt jobbat.
I dag har det varit jobb började 6 känner mig rätt sliten just nu och så
har jag inte så mycket att blogga om men några rader ska man väl kunna
få i hop.
I dag har Erik ätit sin sista pencillin dos för denna gång hoppas att det dröjer till
nästa gång men nu är han väl så mottaglig för allt och med alla dessa magsjuke
bakterier och influensa som härjar så får vi väl se.

Jag känner mig inte på topp själv heller inte sjuk bara allmänt less och små
grinig, hoppas att mina nära och kära står ut med mig men det tror jag för jag har världen
bästa sambo och barn så massor med krammar och pussar till er.

Nu tror jag det blir soffan just nu är det idrottgala sen Lipstick jungle och Prison break
måste nog spela in lite känns det som.

Ha en skön kväll i soffan.

Kommentarer
Postat av: Erica

Mmm den som ändå hade tid att sitta i soffan... :-)

2009-01-19 @ 20:25:06
Postat av: Anna

En tävling du inte borde missa!! :D



http://mariasdagbok.blogspot.com/2009/01/nyhet-p-min-blogg.html

2009-01-22 @ 00:01:33
URL: http://flitigalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0