Inge bättre

Känns inte nå bättre trots kaffekoppen, Micke håller på att göra maten så jag smet
upp ett tag men jag hör ungarna gorma och bråka där nere.
Micke har fått sköta inhandlingen i dag fick inte med allt som jag hade skrivit och då hann
jag bli irreterad över det också helt utan anledning ICA kan ju behöva vårat ekonomiska stöd:)
Förlåt älsklingen för att jag är så lätt irreterad.

Vill helst bara lägga mig i soffan och mysa och se nån film men det går inte med två galna barn
men kanske när dom har somnat, har inte sett nya Bond än kanske Micke kan fixa det på nåt sätt.

Nu tar vi nya tag inför helgen, hoppas Erik piggnar till så vi kan vara ute eller nåt i allafall dom har
snart ögon som tv apparater.

Ha en skön eftermiddag/kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0