Inte bara lungröntgen.........

Vi var till VC och dom tog ett stick i fingret snabbsänkan visade 233 vilket är jäkligt högt
så det blev inte Piteå och lungrönten utan det blev Sunderbyn.
Erik började grina redan inne hos Kalle för han ville inte sova där och inte vara isolerad
på rummet och jag som också är blödig ringde Micke så han fick komma hem, jag klarar
inte att hålla i eller tvinga Erik när dom ska ta prover då grinar jag lika mycket som han.

Nu gick allt jättebra en bra sköterska som stack rätt på första försöket och så hade dom bedövat med
emlaplåster (tror jag dom heter) men dom misstänker samma sak som han hade i sommras nån sorts
bakterie i halsen så nu har dom tagit 6 rör med blod dom ska bland annat kolla antikropparna i hans
immunförsvar eftersom han har varit sjuk så ofta och så prata han om att man kanske skulle ta bort
halsmandlarna.
Vi har inte fått några svar på nåt prov men dom skrev ut pencilin ändå och det bästa av allt vi behövde inte
stanna kvar för trots allt detta så är han ändå ganska pigg emellanåt och han äter hyfsat och dricker.

Olle undrar ni säkert vart han är ? Han är hos mormor hade först tänkt att att mormor hade kunnat följa med mig
och Erik men Olle skulle nu till Mormor det fanns inga andra alternativ, han ska sova där.

Nu ska jag lugna ner mig med en kopp T och lite Let`s Dance, jag får så ont i huvudet och blir så stressad
av sånt här.

Ha det och sov gott

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter inte kul det där, hoppas att Erik kryar på sej snart! Inte roligt när barnen är sjuk..

Anna

2009-01-09 @ 22:15:18
URL: http://flitigalisa.blogg.se/
Postat av: Erica

UUUh, ta bort halsmandlar... Stackars!!!!!

2009-01-10 @ 16:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0