Inte mycket nytt

Allt rullar på som vanligt jag har börjat om att jobba även om dessa två dagar har gått
grymt segt, känner mig som en uppsvälld falukorv typ.

Erik har också kryat på sig så i morgon ska han på skolan och det rär ju ganska spännande
han har ju inte varit där sen före jul så han och Micke var dit en sväng i dag så att han skulle
få träffa alla då går det nog lättare i morgon.
Pratade med läkaren i sunderbyn i dag ang. Eriks prover och dom var helt ok allt tyder på att
det var en rejäl bakterie infektion som hade satt sig i halsen så risken är stor att hans halsmandlar åker
om det skulle återkomma nån fler gång.

Barnen har just somnat och Micke är och jobbar den stackarn som var tvungen stiga upp med barnen
när jag for i morse kl 6.30 och så ska han vara vaken hela natten det är lite synd om honom.

Puss och kram älsklingen
Erik hittade en låt på Youtube som jag lovade att lägga upp på min blogg


Barnen skrattade gott åt denna

Nu ska jag göra min dagliga bloggrunda och sen sova kanske.

Ha det

Kommentarer
Postat av: Anna

Låt killarna kolla in Bernard på youtube!! Det är jätteskoj när han hoppar fallskärm!!



http://www.youtube.com/watch?v=iNEo5KAggeU

2009-01-14 @ 21:40:21
URL: http://flitigalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0