Inte mycket

Det har inte hänt mycket i dag, vi har varit i Rosvik och ätit, träffat E och R och
Peter har farit tillbaka till huvudstaden det är vad som har hänt i dag.

Erik är mycket bättre i dag har inte haft nån feber 37,6 på morgonen är
kanske litegrann, i morgon ska vi på VC och ta ett nytt CRP för att se att det går
åt rätt håll neråt alltså men jag tror han får vara hemma i morgon också så att
vi får kolla så att allt är ok.

På tisdag börjar jag om att jobba det har varit dåliga dag ar att vara ledig Erik har
varit sjuk hela tiden har knappt varit utanför dörren, var på en sparktur i går och det
var skönt.

Nu ska jag gå ner är supertrött, Erik steg upp med Micke 4.20 och eftersom att dom var vakna
när Olle kom ner så somnade inte han heller om.

Sov gott alla det ska jag göra eller försöka i allafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0