Korvgrillning och illaluktande kläder

Jag och barnen har som sagt varit ute och grillat, allt började med att elden
inte ville brinna utan det bara rök och där av så stinker kläderna.

Var och letade efter bensin eller nåt så att det skulle bli nån eld, ja jag är
ingen scout men jag lyckades till slut få upp en eld utan kemiska tillsatser
men när vi skulle börja grilla och jag började röra runt i elden då var det som
att den slocknade så vi fick som börja om.
Tillslut fick vi oss korv i allafall och det var smasken.

Nu vet jag inte vad vi ska hitta på försöka komma på nån middag men det är ju
inte det lättaste men först ska jg gå och se skidskytte.

Jag återkommer

Kommentarer
Postat av: J.

Tack tack !! Fick lite dåligt samvete när Eva var tvungen ringa in någon. Men i morgon blire jobb. Ha en skön helg !! Kram Jenny.

2009-01-24 @ 21:02:55
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0