Less

Här är man ledig i ett par dar och hade tänkt att göra nåt kul men då har man sjuka barn
det är så typiskt och kallt är det också.
Jag har så tråkigt skulle lika gärna kunna jobba och spara dessa föräldradar  stället, Micke är ju då ledig
men då är han på ett möte och kommer hem vid 3 förhoppningsvis, Erik är fortfarande febrig i går kväll
vaknade han när jag och Micke gick och la oss då hade han 40,2 så det var bara fram med Ipren(som jag
tycker är mycket bättre än alvedon effekten håller i sig längre iallafall till barn).
Men han är inte så sjuk att han inte kan reta lillebror just nu så bråkar dom bara om en massa små saker
nyss var det om en filt om vem som skulle ha den, jag blir GALEN.
Det känns som att jag är instängd i en bubbla skulle helst bara vilja lägga mig ner och gråta ett tag man
blir så dålig mamma när det är så här allt tålamod är som bortblåst man kommer på sig själv att skrika
och gorma på barnen men man orkar inte vara pedagogisk hela tiden.
Nu i helgen jobbar Micke eller fre-sön 6-18 så än är det inte över, fan vad skönt att fara och jobba på Tisdag
och det trodde jag aldrig att jag skulle skriva kommer säkert att vara less efter ett par timmar på jobbet också.

Usch vilket deprimerande inlägg, vill bara säga att trots allt detta så älskar jag Micke och mina barn har
bara en svacka just nu. Kanske en kaffekopp kan hjälpa

Jag återkommer

Kommentarer
Postat av: Erica

Men sådär som du känner gör väl alla föräldrar då och då...?!?!

2009-01-08 @ 12:56:31
Postat av: kw

Så kan det kännas ibland, men tänk på de fina stunderna, och att du/ni har världens finaste och snällaste ungar? Mormor älskar er alla!

2009-01-08 @ 14:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0