Lördag

Oj vilken lugn dag det har varit hittils, Olle har kommit hem och Erik har ingen
feber just nu i allafall och han sov till halv sju i morse tror att han behövde det
han ville också att Olle skulle vara borta ett tag till.

Jag har en konstig lukt i min näsa, det lukter konstigt här hemma som att nåt blöt
eller fuktigt ligger nånstans och luktar.
Jag har letat och luktat vet inte vart det luktar mest heller det förföljer mig så jag
tror jag blir galen, Micke får lukta när han kommer hem.

Har just läst J:s blogg och en av kommentarern Tefrossa där det pågår en tävling just nu
så jag tänkte att man kunde tävla lite jag tycker ju också om T.

Nu ska jag gå till mina barn ha det.

Kommentarer
Postat av: Erica

Är du på smällen...? :-)

2009-01-10 @ 16:30:17
Postat av: Jenny.

Hejsan hoppas du har haft lite roligt under ledigheten iallafall trots alla sjukdomar !! När är e du kommer tillbaka ?? Kram J.

2009-01-10 @ 19:41:52
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0