Lördagkväll

Som vanigt en lugn och skön lördag åtminstone när barnen har somnat
eftersom att dom är helt galna när dom är vakna.

Har just sett Körslaget och det blev Team Hanna och Team Erik som gick till final
min favvo Magnus C var den som fick åka men den kören var sämst i kväll inte alls
dåliga men de andra var bättre, kan bli en jämn final men jag tror Team Hanna kommer
att ta hem det dom är riktigt bra.
Team Erik sjöng låten No air och jag ska erkänna att jag fick gåshud och det kom nästan en
tår och detta av körsång.


Annars har dagen gått lugnt till väga och det har gått bra för Sverige dock inte i handbollen
men i längdåkning herrarna 2:a bästa dam 9:a och skidskytte herrar blev guld och damernas
skidskytte blev en 4:e plats, imorgon är det ännu mera sport.

Tror jag ska gå och sova snart så jag tror jag säger go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0