Vilken dag

Planen i dag var att fara och bada med familjen Jacobsen men dom blev magsjuka
och eftersom vi hade lovat barnen att de skulle få bada så ringde vi och frågade om
Totto ville följa och det ville han.
Jag var lite till övers på badet efter som att både Micke och Totto badade så hade ju barnen
var sin att  bada med men det var ganska skönt, jag fick även ont i mitt huvud så det var rätt
skönt att bara kunna känna lugnet.
Efter badet blev det lunch i Sjulnäs och alla var jätte hungriga så det satt riktigt bra.

I går kväll så hittade jag ett par längdskidor på blocket åt Erik de ska börja åkas skidor på skolan
nu så de var lite panik, skidorna fanns i Boden kommun eller rättare sagt i Unbyn så efter Sjulnäs
blev det att hämta GPS en hos mamma och så styra mot Unbyn inte så långt som jag trodde.

Skidorna var då jättefina hon sålde även ett till par skidor men vi fick ta båda för samma pris så nu har vi
två par skidor men bara pjäxor till ett par.

Efter skidorna så for vi till Erica och Robban för att se deras nya lägenhet, där blev det även middag
pizza.
Vi ställde in GPS en när vi var i Unbyn mot Porsön och när vi kom till Avan då säger den "Borda färjan"
vilken jäkla färja mitt i vintern tänkte vi men det var ju en isväg över älven och jag är ju väldigt skeptisk
mot isvägar men det gick bra vi lever.

Nu är vi allafall hemma och vi har sett wildkids ett av barnen favvoprogram och nu snart är det körslaget
och sovadax,  i mogon blir det nog skoter med K och C.

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0