Bryt ihop eller bit i hop

Ja vad gör man, jag känner mig jättestressad inombords har
svårt att sova och det känns som en klump i magen.
Man försöker göra allt rätt men det går inte, vad ska man göra
för att barnen ska få ett kul sommarlov Erik far ju gärna till kompisar
och jag kan ju inte hindra honom att göra det men då blir ju Olle så
ledsen och han vill också fara till kompisar men har inte kompisar i
samma utstäckning än i allafall .
Sen är det ju detta hus som håller på att förfalla måste städa, tvätta,
rensa och sen ska det var lunch och middag också.
Jag tror det är allt detta som gör mig jättestressad och vädret är perfekt för
att göra sådana saker som att städa och sånt men jag får det inte till att
bli och då får jag ångest över att jag inte har gjort någonting, som ni hör
så är jag inne i en ond cirkel.
 
Annars är allt bra nästan Micke är sjuk han har ont i hela kroppen och
feber men jag och barnen är friska och krya funderar just vad man ska
hitta på i dag jag funderade på Leos lekland men det är strängt att fara själv
Mamma pratade om att det var nån marknad i Luleå så vi får se vad det blir.

Nu är det bara ta nya tag och se vad denna dag har att erbjuda.

Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0