Tjooho

Hej all glada bloggläsare!

Blev inget inlägg i går var lite seg och så efter tjejmiddan
kom inte i säng förän kl 01.30 och sen kom jobbarna just
efter kl 7.

Hann in till stan i går på eftermiddan, handlade en present
för Olle ska på kalas på söndag jag själv hittade ett par skor
med en liten kilklack dom var  jättefina men ojj vad jag kommer
att få skavsår.

Bygget fortskrider jag ska lägga upp lite bilder



Så ser det ut nu + att dom har fått upp underlagstaket

Mina skor



Vad tror ni?

Ha en skön dag nu ska jag göra kaffe

Kommentarer
Postat av: Egirl

Jäklar vad bygget har fortskridit... blir fint det där. Duktiga dom e! Är skorna köpta på Dinsko...och finns i guld oxå?? Fasiken, jag stod å höll i dem idag, de guldiga!

2009-07-17 @ 15:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0