Vin eller inte?

Först till Erica det blev inget vin det blev bad på borgar-
udden i stället.
Micke hade också lämnat en kommentar angående vin
jag vet att han inte tycker om vin men jag kan ta en god drink
också det kan också vara lite romantiskt, det stora problemet
är att han inte har ro att sitta en stund och bara vara så jag
får ändå dricka vinet eller drinken själv.
Massor med pussar till min älskling.

I dag fortsätter bygget Micke och Arnold är och köper brädor
som jag visst skulle få äran att måla när dom kommer jippi
vad roligt.

Har inte nåt mer att skriva återkommer kanske senare.

Kommentarer
Postat av: Erica

En god GT eller en cider av någa slag kan också vara romantiskt...eller saft! Det blir som man gör det, oavsett dryck... :-)

2009-07-13 @ 10:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0