4 dar

4 arbetsdar kvar sen semester, längtar. jag jobbar i morgon
och är sen ledig på torsdag då ska jag, barnen, mormor och
 mofar fara och hälsa på Peter och Jenny som hyr en stuga på
Rommelsön tror jag det hette det är visst nånstans vid jävre-byske
eller där omkring.
Det ska visst bli riktigt varmt på torsdag hoppas det går att bada där
och då tänkte jag mest att barnen ska få bada jag själv känner mig inte så
sugen på det.

Nu känns det som att sommaren har börjat på riktigt det har nämligen varit
premiär av Allsång på skansen följt av Morden i midsommer som håller på
just nu, ska ta och kasta några ögon på det och sen blir det sova.

Ha en skön kväll

Kommentarer
Postat av: Theres

mmmmmm semester... Låter underbart! Tyvärr läääänge kvar innan min börjar ;0(



KRAM

2009-06-26 @ 09:35:58
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0