God morgon

Här är arbetet i fullgång Micke, Totto och Arnold är ute
och jobbar med grunden jag och grabbarna är inne.

Jag ska också jobba i dag börjar kl 13 så jag ska skjutsa
barnen till Mormor och morfar, de ska få vara där ett par 
timmar så gubbarna hinner göra klart förhoppningsvis,
jag hoppas det blir att gjuta grunden i veckan.

Är lite sur på min dator Ö knappen är jättetrg ( ni ser hur det blir)
och jag kan inte skicka mail får bara tillbaka från "Systemadministratören
Olevererbart" men jag kan ta emot mail om nån vet hur jag ska fixa
detta såblir jag väldigt tacksam.

Jäkla dator

Nu tror jag jag ska duscha och sen skjutsa barnen till mor och far,
Måste bara påminna ej glöm er att rösta och glöm inte det
viktigaste av allt Tupperwareparty på måndag kl 18.30, välkommna.

Ha en skön dag trots att vädret inte är det bästa

Kommentarer
Postat av: Erica

vad röstade du på då? Jag segade mig dit... Hejja Piraterna!!! :-)

2009-06-08 @ 09:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0